جراحی زیبایی

  • ۰
  • ۰

جراحی بینی

 در کاشت مو به روش (FUE  یاFIT ) :

فولیکول های مو به وسیله پانچ مستقیما از پشت سر خارج می شوند.

  1. جراح سوراخ های کوچکی توسط سوزن در قسمت های مورد نظر برای کاشت در پوست سر ایجاد کرده و به آرامی موها را در این سوراخ ها قرار می دهد.
  2. در طی یک جلسه درمانی، جراح ممکن است صدها و حتی شاید هزاران تار مو بکارد.
  3. در آخر، پوست سر به مدت چند روز با گاز یا بانداژ پانسمان می شود.

در این روش محل های اهداکننده سریع تر بهبود می یابند. تنها نقطه های ریزی قابل مشاهده اند که با موهای اطراف پوشانده می شوند.

 روش  FUE نسبت به روش FUT کمتر تهاجمی است و احتمال ایجاد عوارضی مانند درد پس از عمل یا زخم کمتر است.

همچنین در این روش می توان فولیکول های مو را از نواحی مختلف برداشت بنابراین تراکم مو در نواحی اهداکننده کم نمی شود.

یک جلسه کاشت مو بسته به میزان کاشت حدود 4 تا 8 ساعت زمان می برد. بخیه ها نیز 10 روز پس از جراحی کشیده می شوند. برای اینکه به نتیجه و تراکم موی دلخواه برسید به سه یا چهار جلسه کاشت مو نیاز خواهید داشت. جلسات کاشت به فاصله چند ماه از هم هستند تا کاشت قبلی کاملا بهبود یابد.

انتظارات جراحی کاشت مو

در دوره بهبودی پس از کاشت مو انتظار چه چیزی را داشته باشم ؟

اینکه پس از عمل چه احساسی پیدا می کنید به پیچیدگی و گستردگی عمل بستگی دارد. هر نوع دردی پس از کاشت مو با داروهای مسکنی که پزشک تجویز کرده قابل کنترل است. اگر از پانسمان استفاده شده باشد بعد از یک روز برداشته می شوند. ممکن است دو روز پس از جراحی بتوانید موهایتان را بشویید. بخیه ها ظرف یک هفته تا ده روز کشیده می شوند. حتما در مورد امکان ورم، کبودی و ترشح از محل اهداکننده با پزشک صحبت کنید.

از آن جایی که فعالیت شدید جریان خون را در سر افزایش می دهد و ممکن است باعث خونریزی در محل برش ها یا پیوندها شود، بهتر است حداقل به مدت سه هفته از تمرین های سنگین و ورزش های تماسی خودداری کنید. همچنین بعضی از پزشکان توصیه می کنند که از فعالیت جنسی حداقل به مدت ده روز پس از جراحی اجتناب کنید.

برای اینکه پزشک از بهبود زخم ها اطمینان حاصل کند احتمالا از شما بخواهد در اولین ماه بعد از عمل چندین بار برای ویزیت به مطبش مراجعه کنید. عمل کردن به توصیه ها و دستوراتی که پزشک در این ویزیت ها می دهد بسیار مهم است.

کاشت مو در زنان

بازگشت به روند عادی زندگی

اینکه از چه زمانی بتوانید کارهای روزمره تان را ادامه دهید به پیچیدگی، نوع و مدت زمان جراحی بستگی دارد. ممکن است بعد از چند روز حالتان آن قدر خوب شده باشد که بتوانید به کارتان برگردید و بعد از چند روز فعالیت های روزانه و سبک را از سر بگیرید. بسیاری از بیمارانی که کاشت مو انجام داده اند وقتی متوجه می شوند که موهای جدیدشان طی شش هفته بعد از جراحی می ریزد، نگران می شوند. باید بدانید که این شرایط نرمال و موقتی است. پس از اینکه مو ها ریختند، پنج الی شش هفته دیگر طول می کشد تا موها دوباره شروع به رشد کنند. در هر ماه می توانید انتظار حدود یک سانت رشد را داشته باشید.

هزینه کاشت مو چقدر است ؟

هزینه کاشت مو بسته به چندین عامل متغیر است.

برخی از عوامل مؤثر بر قیمت:

 مقدار موی کاشته شده : هزینه کاشت مو در کل سر به طور قابل توجهی نسبت به کاشت فقط در یک یا دو ناحیه کوچک بیشتر است.

 نوع تکنیک کاشت مو : دو نوع روش اصلی برای کاشت مو وجود دارد به نام های: 1.پیوند واحد فولیکولی و 2.استخراج واحد فولیکولی که هزینه کاشت مو براساس اینکه به کدام یک از این دو روش انجام شده باشد بستگی دارد.

منطقه جغرافیایی: در مناطقی که هزینه زندگی بالا است، هزینه جراحی نیز بیشتر خواهد بود. رقابت نیز روی قیمت ها تأثیر می گذارد. بنابراین در مناطقی که متخصص کاشت مو کمتر است این جراحی گران تر خواهد بود.

لازم به ذکر است که بعضی کلینیک ها کاشت مو را به صورت اقساطی نیز انجام می دهند.

 

آیا کاندیدای خوبی برای لیفت صورت هستید؟

موارد زیر برخی از ویژگی های مربوط به صورت هستند که اگر آن ها را داشته باشید کاندیدای مناسبی برای لیفت صورت خواهید بود:

  • پوست شل و افتاده در قسمت میانی صورت و یا زیر فک
  • چین های عمیق از کناره بینی تا کناره دهان (خطوط لبخند)
  • خطوط عمیقی که از کنار لب تا چانه ادامه دارند (خطوط ماریونت)
  • بافت های چربی صورت که تحلیل رفته یا افتادگی پیدا کرده اند
  •  افتادگی و کاهش تونیسیتی پوست در قسمت تحتانی صورت
  • غبغب، که ناشی از پوست شل و رسوب چربی اضافی در زیر چانه و فک است
  • پوست چروک و آویزان در ناحیه گردن

به طور کلی، اگر شما از سلامت عمومی خوبی برخوردارید و دیدگاهی مثبت و توقعاتی واقع گرایانه دارید، به احتمال زیاد کاندیدای خوبی برای این عمل هستید.

لیفت صورت

نحوه عمل جراحی

عمل جراحی لیفت صورت چگونه انجام می شود ؟

تکنیک های لیفت صورت اکثرا روی قسمت های تحتانی صورت مانند گونه و فک تمرکز دارند. لیفت صورت می تواند روی قسمت میانی و پیشانی نیز انجام شود. در بعضی تکنیک ها ممکن است بافت های عمیق تر پوست ترمیم و سفت شوند تا کانتوری جوانتر ایجاد شود. در سایر تکنیک ها ممکن است برداشتن یا اضافه کردن چربی یا فیلرهای دیگر ضروری باشد تا بهترین نتایج به دست آید. امروزه تکنیک های مختلفی وجود دارند که نتایجی بی خطر، ماندگار و قابل اعتماد دارند. بسته به قسمتی از صورت که قرار است لیفت روی آن انجام شود و میزان تغییری که مد نظرتان است برش ها ایجاد می شوند.

ناگفته ها و دانستنی هایی در مورد جراحی بینی

جراحی بینی یکی از پرطرف دارترین و محبوب ترین جراحی زیبایی در ایران می باشد.که امروزه هم در سراسر جهان طرفداران زیادی بین مردان و زنان پیدا کرده و متقاضی زیادی برای این جراحی وجود دارد.علت پر طرفدار بودن این جراحی این هستش که این عضو از صورت و بدن از اعضایی هستش که در صورت بسیار توی چشم هستش و تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارد و علاوه بر این عملکرد حیاتی در ارتباط با وضعیت تنفسی و تنظیم دمای بدن انسان دارد.

جراحی بینی

تیغه ی بینی به صورت عادی و طبیعی در خط وسط و قرینه قرار دارد و انحراف آن می تواند منجر به انسداد مجاری تنفسی در بینی یا کجی شکل ظاهر می شود علاوه بر آن در تنفس وشخصی که به این مشکل دچار هستنش موقع خواب ممکن هستش دچار تنگی نفس شود.

عمل زیبایی جراحی بینی را در اصطلاح پزشکی به آن رینوپلاستی و تصحیح انجراف تیغه بینی را به آن سیتوپلاستی می گویند.معمولا این 2 عمل به صورت همزمان انجام می شود.

 

http://torbaat.ir/2019/12/06/%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4-fue-%db%8c%d8%a7fit/

  • ۹۸/۰۹/۱۵
  • هادی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی